tirsdag den 1. juni 2010

Det forpligter at have en blog...















Det forpligter at have en blog siges der, og hvor længe er det så ikke min har ligget her og smilet til verden.... jo det var vel for nogen år siden da jeg igen blev ejer af en Sony Ericsson mobil at jeg fandt den mulighed at snuppe et snapshot af hverdagen og sende ud på det store internet ;). Det var så dejlig nemt når jeg skulle bruge billederne andre steder på nettet.

Nu har jeg en datter og en svigersøn der begge er aktive blogger, og må da indrømme at det er ret behageligt at kunne deltage i deres liv uden at bevæge sig ret meget.

Det forpligter dog, så nu skal den her blog gøres mere aktiv og rar at kigge med på.

Det du ser her er min nye tatovering, jeg har for en tid siden besluttet at når jeg var færdig med kontrol på grund af min cancer tilbage i 2000 så skulle det markeres med en lyserød sløjfe, og hvorfor så ikke sammen med min elskede griffon petit brabancon Jade. Nu er Jade der og næste år håber jeg så at blive sluppet af systemet og kan få sløjfen på.

3 kommentarer:

  1. Den er bare blevet så flot - jeg er fanme glad for at vi tog dig med over til Helle...

    - og nu spørger svigersøn måske lidt dumt, men hvorfor har jeg siddet og vist dig blogspot funktioner for et halvt år siden, når du selv har brugt det i flere år? :D

    SvarSlet
  2. Nåh hovsa, pludselig ser jeg noget med en tusse mere... Sjovt, jeg troede ellers ikke du skulle have flere efter Jade... Ih Moar, du ender med et half sleeve ;)

    SvarSlet
  3. Nick :) det var jo bare min fotoblog,. vidste ikke den kunne bruges til så meget andet, men nu udforsker jeg og videreudvikler :)

    Det har da hele tiden været meningen at den lyserøde sløjfe skulle med Sussi...

    SvarSlet