mandag den 28. juni 2010

En lille plet jord

Jeg har fået mig en ny lille aftenterasse, der lynhurtigt er blevet min foretrukkne sidde plads i haven.

Vi har klippet hæk ned mellem os og naboen, og i den forbindelse fik jeg lov at rive hækken op ved naboens skur. Det var bare mega hårdt, og tog Ringo og jeg flere dages slid, og ømme arme. Det var nu altså sliddet  værd, nu har jeg en lille plet jord, hvor jeg kan sidde og se mine hunde lege, mens solen langsomt går ned i det fjerne

Tæt på er min indvendig havevæg med blomstrende buske, og hver gang hundene smutter ind i buskaset, breder der sig en brise af duftende Jasmin.



















Lige nu debatterer vi væg farve, min husbond og jeg :) enige er vi ikke endnu, jeg vil gerne have noget spræl i mit hjørne, så ingen hvid baggrund til mig...

Storkenæb er en herlig staude, fylder godt, blomstrer flittigt, og holder ukrudtet nede :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar