torsdag den 16. august 2012

Ro på :)

Ah Mozart rinder ud fra højtalerne, hundedrengene er godt over deres kastraktion, og er rolige og ikke så nemme at bringe op i det røde felt mere. Hvilken lease det er jubiiiii.



Har i flere år gået og tygget på kastraktion eller ej, men med Cille i huset var det livsnødvendig. Den lille dame har fundet ud af, at en kontorstol kan køre, og så skubber man da bare den ud fra skrivebordet, hopper op på den, videre op på bordet og vupti man kan springe over dørspærren :(

Ugen der snart er gået har budt på en meget stor begivenhed :) Mit yngste barnebarn er startet i 0. klasse. 


Han var så spændt og kunne ikke komme hurtigt nok i skole, mon det holder fremover? mormor tvivler
Glad er den lille fyr for skolen, nye kammerater og ikke mindst sin helt egen Ipad. Mormor er noget bekymret  over at hun allerede den første gang hun afhentede, kunne kalde ham ned fra det højeste tag overhovedet ude på legepladsen. Selvfølgelig havde han slået følgeskab med 2 noget ældre kammerater og slæbt et bord bænkesæt over så de kunne kravle op.... kors han ligner sin mor og vil få skrammer. 

Liva fortsætter med at svømme derud af og vi lægger en ekstra bane på hvergang :) Nu har vi taget den første række af kuglerammen, 10 baner. Hun er bare noget helt for sig selv den lille hund og er vild med at komme ud til Henriette og svømme. 


Ikke at forglemme så står min sommerfuglebusk i fuld floor, og mine pelargonier har det ok trods den våde sommer, og der strikkes stadig sjaler og strømper :)





Alt i alt en god uge hvor jeg har fået en del fra hånden og trænet med Cille på skateboard, vi er ved at være der :) 

Første forsøg ses her :)



Nu glæder jeg mig til weekenden, hvor Cille og jeg skal træne fremad sendelse :) jeg skal strikke og se SOA og ud og trave lange ture i mine fine nye sandaler, mens manden sætter frimærker op til en kommende udstilling, der kan i den anledning flyde ikke så pæne gloser ud fra Ørnens rede, og så fortrækker jeg og hundene :) Glæder mig til at se samlingen sat op i rammerne, han gør det godt  manden min :) ups ikke glemme min nye passion familiens oprydning af gemte sager og salg af samme, det kan følges her 


God Weekend til alle :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar