mandag den 27. august 2012

....vi starter en ny uge :)

Forude venter en helt ny uge, og den skal fyldes op med positive ting og tanker. Bagude lukker jeg en uge af hvor alt for meget er sket på alt for kort tid...Ro på siger jeg tit til mig selv, men sjældent lykkedes det, har en aktiv familie og en lille hundeflok der forventer, mor her klarer det hele. Det gør jeg ikke i samme tempo mere, men sammen kan vi klare alt :))))

Sussi får fortsat breve fra det kommunale væsen, der er sort snak og ikke tager højde for gældende lovgivning og principafgørelser. Det ryster en gammel kone som mig, den måde man tackler en stress- og nu også depressionsramt borger på.

De har behov for ROOOOOOO, fat det dog, de har ikke behov for at skulle forholde sig til et væld af personer, der taler og skriver sort.

Datteren min, da hun var 5 mdr og en lille glad trold :)

Weekenden forsvandt i regn og atter regn, men drengene var ligeglade da først de kom ud af døren i deres gummistøvler og regntøj. Sammen med mormor her drog vi til indvielse af den renoverede legeplads i skoleparken :) Vi fik store pølser, masser af pølsebrød, kaffe og sodavand og en masse snak med de andre beboere.


Mine herlige børnebørn :)

Jeg har forsøgt mig udi at hækle fancy grydelapper, men måtte opgive, det kunne den dumme lymfearm ikke klare. Strikke kan den heldigvis holde til, på rundpind altså :) Er igen i gang med et sjal, denne gang i et Kauni garn, og det tegner til at blive rigtig flot, når jeg selv skal sige det ;)

Dagen i dag startede med en tur i www.luksushunden.dk hvor jeg havde taget både Jade og Liva med til en mor datter svømmetime, i den tro at Jade nok kunne tage et par baner, mens Liva bare svømmede derud af. Sådan kom det ikke til at gå :) Jade var tydeligt glad for at komme op i vandet, og hun svømmede faktisk fra Liva et par gange. 11 baner tog Liva og 10 til gamle Jade, jeg er så stolt af den gamle hundepige :) 

Jade starter på en noget sjov måde, hun drejer lige en gang om sig selv og spurter så afsted i vandet, og det foregår som brystsvømning :0) bagbenene bruger hun ikke meget. 






Et skønt syn for mig, mor og datter elsker bare mine små sorte petiter :)

I morgen står den på hundetræning i Hedensted om Cille ellers ikke stadig er for meget i løb. nu ser vi, vi skal ikke ned og være et forstyrrende og stressende element for de stakkels hanhunde :) men I guder hvor jeg dog savner at komme afsted. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar