søndag den 22. januar 2012

Travl søndag

Søndagen er snart slut og sikke da en dag det har været.
I formiddags kørte jeg min mand til Horsens Sygehus, hvor han i morgen skal opereres og have fjernet et stykke tarm, om alt går vel er han hjemme igen torsdag :)

Vel hjemme gik jeg i gang med at tynde ud i vasketøjskurven, og mens maskinerne inkl. min kære Romba arbejdede, tog jeg en lang travetur med Odin og Iceman. Herligt som de 2 bare kan trave derudaf, det går tjept og de udstråler begge glæde og frimodighed, når de vandrer side ved side med høj haleføring.


Heidi, min fantastiske hundetræner :) skal aflevere 2 små griffon belge på tirsdag, og de skal da have en lille trøje og en gåsele med fra tante Helen her :) Pindene og hæklenålen har glødet i eftermiddag, og jeg mangler kun den sidste finish så er de parat.

Dagens højdepunkt :) jeg har bestilt garn til min egen vintage bluse. Jeg er vild med den halsudskæring, og spændende forstykke. Den skal strikkes på pind 2 ½ så den kommer til at bo i strikkekurven i længere tid :)



Garnet er bestilt her i flg farver: brun, grøn, rosa og gul. Opskriften er fra et strikkehæfte fra 1948.


















Lille hvalpesele hæklet i bomuld 



Ny vaskede hundetrøjer
Gul bluse til højre strikket i dag, den mangler hæftning og knapper. Strikket i billigt garn fra netto.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar