fredag den 20. januar 2012

Ugen er snart ovre

Fredag og dermed rinder ugen ud. En god uge hvor jeg har fået gang i mit håndarbejde igen, har efterhånden fået udviklet en strikkemåde, der ikke belaster min arm så meget :D Strikker og hækler dog mest småting der ikke er så store at side med, vil i den kommede tid prøve af at strikke på rundpind så arbejdet kan hvile i skødet, når det bliver tungt.
I dag er også dagen hvor min mand er blevet indlagt til operation på Horsens Sygehus, jeg var ikke mere end lige kommet hjem, da han ringede at han var sendt hjem på weekend og skal møde igen søndag formiddag :) Det var jo dejlig så har vi en rolig weekend forude.
Sussi var også lige inde og vende og vi hyggede som sædvanlig sammen med hundene.

På pindene lige nu er et par tykke sokker til Sander
Sokker strikket i dobbelt strømpegarn Lana Grossa 80 % uld og 20 % polyamid

De små hunde piger fryser og er ikke meget for at være ude, bedst er det at ligge i lag lige foran brændeovnen
Liva med sin mor Jade på ryggen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar