lørdag den 10. marts 2012

Hvor blev den uge da af?

Ugen er bare fløjet afsted,og meget har jeg oplevet :)

Jeg har været i Vejle og besøge min kusine Lene, Carina og deres små griffer  De har været på strøgtur i dag og dette skønne billede kan ses på Lenes side

Niclas med sin hund Bumle og Lenes Diva
Billedet får mig til at tænke år tilbage da Carter var en lille hvalp, da gik Sander med ham på gaden i Ebeltoft
ak ja som tiden dog flyver, lille bitte Carter og lille Sander, er store i dag :)



Jeg har også været på oplevelse med Cille, hun skulle ud til den trafikerede Rørthvej og opleve lørdags trafikken til stranden. Cille tog det hele med høj haleføring, men ville forfærdelig gerne tale med alt og alle. Det fik hun først lov til da vi igen rundene Katrineholmsalle med roligere omgivelser. 


Jeg sidder og tæsker nettet igennem for at finde et sted at gå til træning med hende, men det kniber at finde noget jeg synes om, der ikke er optaget mange måneder ud i fremtiden, og så ideen med hvalpetræning jo lige som gået fløjten :( Vi er selv gået i gang og starter stille og roligt ud med de små øvelser jeg lærte da jeg gik med Liva og Carter. 


Cille flader ud efter dagens nye oplevelser
Heidi var lige inde en tur og hilse på, og det er altid en rar lille time for både hundene og jeg. Hundene elsker hende, Sussi's Leia skriger højt når hun kommer og ved ikke hvor hun skal gøre af sig selv :) Ice vil bare lægge i arm og helmer ikke før Heidi har taget ham op. Når hun er kørt igen står han længe og kigger efter hende, jeg er sikker på han siger kommer du snart igen?
Iceman Od Wilmy kigger efter sin Heidi :)

Manden min har været til filatelistisk højskole i dag, og havde til hundene store fryd Thorvald med hjem. Liva ligger og sender lyn til Thorvald, bliv ved ved ved ..... med at nusse mig lige der mellem forbenene ;)



Jade fortæller lige lille Cille at man IKKE vækker hende fra sofakroen




Cille ved ikke lige hvad sådan en tingest kan bruges til, men få minutter efter skubbede hun rundt med den..... hun er smart min lille pige :D

På og af pindenene
Sjalet er afleveret... jubiii
Sussi har modtaget sjalet og tog et par billeder af det ude på tørresnoren. Det blev helt godt :)




Der er igen sokker på rundpinden, et par der strikkes af rester og af pinden er kommet et par i en lækker lækker strømpegarn Arwetta, som enten jeg eller min datter har købt gennem vores dejlige facebook gruppe 



og så er der jo alle UFO'erne :))))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar