lørdag den 7. april 2012

Påske = familiehygge

Åh hvor jeg bare elsker påskens stille helligdage :) Påsken er samværd med familien, skøn mad og tid der går langsomt. Påsken er også et varsel om sol og sommer for mig, når påsken er ovre er det havetid
Mine små høns og haner er fundet frem og sat rundt på lysedugen. Bastian fandt stor fornøjelse i at parre de forskellige, og fik et lille kursus i hvad forskellen på haner og høner er. 

Hundene har fundet en anden ro nu Ice er flyttet hjem igen, og de leger alle sammen i haven uden mors vandflaske som akkompagnement ;) Jeg savner min lille Iceman, men ved han har det godt hjemme i kennelen


Jeg købte noget garn af Lone faldt pladask for det sjove farveskift, men der var ikke nok til at færdiggøre blusen, så var en tur i Vibsereden og fandt en ensfarvet der kunne bruges i bærestykket. Min første sommerbluse model 2012 er færdig. Den er skøn at have på. Strikket ud fra dette mønster fra Drops Design. 

Sjalet til min kusine Lene er færdig og venter på at blive afleveret :)



Et nyt sjal er der gang i til min kusine Anne, det er strikket på pind 2½ så der går lang tid inden det er færdigt. 

Til mig selv er jeg i gang med en lille trøje, mønster nej, jeg strikker bare, og håber den kommer til at passe :) Faldt for garnet da Vipsereden holdt åbent, dejlige jordfarver og sjovt farveskift. 


Ringos løg er på vej op :) Sidste år købte Ringo for rigtig mange penge blomster løg, uden at have hverken kræfter, eller plads til dem i jorden. Jeg fik sat en del af dem, i regn kulde og blæst. 



Nu varer det ikke længe inden min 4 verdenshjørner folder sig ud :)

Påsken har også budt på nyt på hundefronten

Sussi har passet Cæcar og han har været med her på påskeferie. Tænk han gled bare stille og roligt ind i flokken, Carter var den eneste der lige skulle spille lidt med musklerne, men et blik fra mor her, fik Carter på andre tanker. Det er altså en fantastisk race jeg har :) Billeder er lånt fra min datters blog, hun har et fantastisk kamera, det kan man ikke sige om min telefon :(

Lille Connie er glad for mormor :)

Cæcar, søde blidere og rare dreng findes ikke :) Han minder meget om min egen Odin

Leia, prinsessen, er stadig ikke sig selv. Hun kommer frem til overfalden ind i mellem, men er meget urolig, mere hidsig og opfarende og oppe på dupperne konstant. Carter er alt for interesseret i hendes lille mås, så jeg tror hendes hormon niveau er på fuld damp. 

Yngste skud i flokken Cille ( Danegriffs High Speed In Black) et navn der virkelig har ramt plet, hun er i høj fart konstant. 

Leia jagter min lille prinsesse ;)

Cæcar i fuld trav

hm 2 om en, hvordan mon Cille klarer sig ud af den?

Hun stikker af :)

men nedlægges af slemme slemme Leia ;)

kan ikke greje hvad Cæcar har gang i? fanger han fluer?

eller er det en ny måde at sætte fra på?

han er en god bryder, ham Cæcar

og han fik løbet Cille træt

men hun kom først :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar