torsdag den 26. april 2012

Hvilken herlig dag

Dagen i dag har budt på sol og regn, rigtig dansk vejr :) Det er der ikke så meget at gøre ved andet end at pakke regntøjet med i hundetasken.

Cille og jeg har været til endnu en gang hvalpetræning hos Sannes HundeCenter, og det foregik faktisk i tørvejr, heldige har man da lov at være ikke :) Cille var fyr og flamme, men heldigvis "råber" hun ikke så meget mere på vej til aktiviteter, men lige ivrig det er hun :). Vi fik øvet øjenkontakt i 2 udgaver, håber jeg kan huske det så vi kan træne øvelsen hjemme. Jeg vil så gerne øve mig, men er jeg i tvivl, springer jeg over, tror de er bedre end indøve øvelserne forkert. Vi fik genopfrisket baljeøvelsen, og se det var rigtig godt, jeg gjorde det nemlig forkert :(, men nu kan vi, og nu ved mor her hvordan mine fødder skal vende. Indkald er en sjov ting med Cille, hun er hos mig når vi gør eller løber, ikke meget kan få hende til at spurte væk fra mig, så jeg kan kalde hende ind, men hun kom "væk" et par gange hvor jeg kunne kalde hende til mig, og hvor hun dog kommer i raket fart. Dygtig hund :D

Hundeleg i aften var præget af regnvejret, men så fik Cille, Carter og jeg i stedet en kop kaffe og de fik leget i Heidis køkken :)

Strikketøjet har ikke ligget stille


Et nyt skulle på pindene med det samme, og da vi havde strikkekomsammen hos Sussi var det oplagt at starte med det der. Jeg havde valgt Verdi og en tykkere pind, men det kunne jeg altså slet ikke forlige mig med. Verdien er lagt på hylden, det kan der sikkert blive en dejlig trøje ud af en gang :). Jeg startede i stedet med knæstrømperne til min farmville ven Nicola Ward, hun vil gerne have nogen i glade striber, og der kunne Vibeke fra Vibsereden da lige hjælpe mig og fandt noget herligt regnbuefarvet strømpegarn fra Mayflower til mig. 


De blev slået op 2 på 1 pind og er godt i gang :)












Ingen kommentarer:

Send en kommentar