lørdag den 28. juli 2012

Feriedage :)

Jeg har bestemt mig for at afholde nogen feriedage i ugen der gik og et par mere i næste uge :) Ferie for mig er tid og ro til at fordybe mig i en god bog. Vejret har været med mig, så jeg har tilbragt mange timer med hundene omkring mig, et skyggefuldt sted på en liggestol i haven :)

Jeg har fået læst Aldrig mere fri af Sara Blædel, Hypnotisøren af Lars Kepler og vil igang med Kontrakten også af Lars Kepler.

På hundesiden har Cille været med på en laaang gåtur ind til dyrlægen og hjem igen, og det klarede hun i fin stil, nu er der bestilt tid til det årlige dyrlæge tjek :)

Træningsstart

Elsebeth  viser mig lige spandeøvelsen igen igen, den har  jeg dælme  noget svært ved at få ind. 

Cille er startet efter sommerferien hos Sannes Hundecenter igen, og var rigtig glad for at se Elsbeth igen :) Skønt var det også at mødes med kusine Lene og Cilles kuldsøster Diva, og de trænede fint på samme hold uden at lave de store forstyrrelser.
Cille efter Diva


Svømning

Lille Liva fortsætter med at svømme en gang om ugen hos www.luksushunden.dk og også hun viser stor glæde ved at se sin instruktør :) herligt med glade hunde. Denne gang fik Liva en lille balast på det venstre ben i forsøget på at få hende til at bruge det noget bedre, og jeg synes det virker som hun strækker benet en smule længere ned i vandet med bånd omkring.



Carter var med som ledsager denne gang, og han trækker faktisk også det venstre ben op under sig når han svømmer, og hans ben skulle der ikke være noget galt med, det var hans forpote han brækkede som lille.

Forstår ikke helt det her, men nu må vi se hvad dyrlægen siger, de får besked på at tjekke hans knæ igen :)

Hundelegetime


Endelig kom vi afsted igen, var helt bange for at jeg heller ikke denne torsdag kunne komme afsted, da Sussi's bil står her med hængende lydpot og hun er kørende i vores denne uge. Det var herligt at møde en gammel holdkammerat og få en god lang snak, men Odin, Connie og Cille dryssede rundt i varmen og hyggede sig med en masse andre hunde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar