mandag den 23. juli 2012

Liva svømmer



Liva mit hjertehundebarn, født med hul i ganen og skulle det senere vise sig 2 dårlige bagben, er begyndt at svømmetræne hos Henriette Linde der har www.luksushunden.dk. Henriette var med i vandet de første gange og var en stor hjælp, en hjælp der har betydet at Liva ikke blev bange for vandet og i dag svømmer derud af.

Her en lille film der viser hvor svært det var for Liva i starten, den ligger desværre ikke på youtube, men på min facebook og af en eller anden grund har jeg fået den slette fra min mobil :)

I dag svømmer Liva uden nogen med i vandet og det går bare stærkt :)



Min datter var med sidste gang og havde kamera og Connie med, Connie var ingen fisk i vandet, men jeg er sikker på hun nok skal komme efter det :)







Her ses hvor Connie kæmper for at finde en rytme mens Liva bare kommer susende bagfra







Henriette Linde har taget den lille film her, der viser hvor godt Liva bruger sit højre bagben, men desværre også hvor skidt det står til med det venstre



Snar til skal vi til det årlige dyrlægetjek, så håber jeg der er gode råd til hvordan vi bedst styrker hende i venstre bagben :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar