mandag den 23. juli 2012

I have a farm

ikke i Afrika, men på nettet :) Jeg spiller farmville som flere millioner andre brugere verden over, og jeg elsker det.
Har af den vej fået venner jeg taler med dagligt, og som holder øje med om jeg er online eller ej.

På min farm startede jeg for 3 år siden med få felter jeg skulle dyrke, ikke at jeg fattede ret meget og visne blev mine marker ret tit :(
Facebook er et fantastisk sted og hurtigt kom der små grupper af spillere der arbejde sammen og lærte fra sig, der igennem fik jeg lært meget om social spil, og fik styr på mine marker


3 år er nu gået og mange af mine medspillere fra den gang er væk, men nye er kommet til :) Jeg spiller i dag med dejlige mennesker fra hele verden og kan logge ind til god morgen fra Sydafrika, Barbardos, Usa, Japan, Grækenland, Bulgarien, England, Usa ja listen er lang. Udover at spille sammen lærer jeg en masse om hverdagen i lande jeg aldrig ville kunne besøge. Tak for det. 

Eksotiske steder kan jeg dog besøge med min farm, fra en Home farm, har vi nu UK, Cost, Vinter, Hawaii og Jade farm at dyrke og passe, efterhånden et stort arbejde, så vælger ofte at braklægge, det skulle jo være så godt for jorden :D

En tid havde jeg en fin lille landsby fra Mexico på min farm, den er nu stuvet væk i kælderen og der avles i stedet dinosaurer, meget spændende synes børnebørnene der står og peger på de drabelige væsner jeg skal avle. 


Det jeg selv har været mest glad for var min lille hønseri, men det stoppede Zynga desværre :(


Masser af hønsehuse havde jeg, i dag er kun 1 tilladt. 
Det var da fint med gårde med hver sin slags :) i dag er det udelukket. 

Jadefarmen sidste nye tiltag, en spændende farm, men sjove afgrøder

 jo jeg er stadig fanget og har min farm


Ingen kommentarer:

Send en kommentar