mandag den 13. februar 2012

Fart på i dag :)

Vinterferie betyder at man kan være heldig at de små børnebørn gerne vil overnatte :) Bastian tog lige en ekstra lur på sofaen mens han så tegnefilm :)





 
Mormor fik bagt imens. Elsker bare min bagemaskine der gør alt det hårde arbejde


Med børnebørn og sjal der råber på mig, så skal maden være nem, så hurra for min Rømer gryde, alt i fadet og ind i ovnen




Vupti 70 min senere en dejlig vinterret. 

Mens vi venter på maden får Iceman en god nussetur af Sussi, der har lagt strikketøjet i dag, det er helt galt med eksemen på hænderne :(



Jeg er godt på vej med sjalet, er startet på 3. nøgle garn, så mangler der bare 2.

Har spottet næste projekt til mig selv, et lille let et, men spændende :)


Opskriften er gratis og findes her 

Og disse til min søde datter


også den opskrift er gratis og findes her tak til Familie Journalen 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar