onsdag den 1. februar 2012

Livsmod


Lille Trold, et mirakel






Havde besøg af min favorit hundetræner og gode veninde i aftes, med sig havde hun gode nyheder og en flok skønne små hvalpe.

Hvalpene legede med mine børnebørn til stor fryd for både børn og hunde :) Helt nemt var det ikke da det blev sengetid og drengene skulle sove ;)

Heidi opdrætter min favorit race se dem på deres egen
hjemmeside Kennel Danegriffs.dk 





For nylig fødte Heidis lille Emma for tidligt og kun en af hvalpene klarede det, men sikke et livsmod den lille trold har, og sikke et arbejde Heidi ligger i ham, hurra for det. I mine læsere skal se den lille fyr, så forstår I bedre jeg delagtig gør hele verden i det lille vidunder og mirakel han er :)


Kærlighed har ingen grænser :) en mors kærlighed til sin søn........



Ingen kommentarer:

Send en kommentar