søndag den 5. februar 2012

Koldt udenfor, hygge indenfor

Uha det er koldt udenfor :) Lille søde Jade fryser, og kan ikke nå at tisse inden hun har istapper i måsen... hun venter bare på forårets komme og de dejlige ture i skoven


Jeg strikker sokker som aldrig før, er endda i gang med et par til mig selv :) er nu der hvor jeg bare skal passe på at der ikke kommer flere og flere UFO'er. Hvor er det dog dejligt at jeg igen kan kan strikke. 

Min lokale garn butik har tilbud på lækker strømpegarn fra Drops denne måned. 


Der kunne da lige være til lidt flere strømper i skabet ;) købte denne skønne farve. 





Og så er manden udskrevet og hjemme igen, godt nok er tempoet ikke som det plejer, men det går stille og roligt den rigtige vej. 

I går holdt Ringo sin fødselsdag og inviterede os til middag på Italia, det var en herlig aften, med god mad i rart selskab. 

Jeg har budt ind på en Give Away, ved faktisk ikke helt hvad det er, men finder nok ud af det med tiden. Hvis jeg er heldig, vinder jeg skønt garn til en Islands trøje. 


Give Away er fra Celinas Verden  

og det er denne dejlige sweater






Ingen kommentarer:

Send en kommentar