torsdag den 2. februar 2012

Iskold februar dag


Hvor har det dog været en kold fornøjelse at stikke næsen udenfor i dag, dejligt at komme hjem i varmen igen.

Dagen i dag har været fyldt med små stille gøre mål, en rigtig slappe af dag, og kan det gøres bedre end i godt selskab :)

Sussi er her sammen med drengene og de små skæggede damer. Prinsesse Leia er ved at komme i løb, og sætter bål og brand i det lille hus, når hun løber omkring og dufter så dejligt. Carter og Odin kan jeg sagtens holde fra damen, men Ice, næh du han vil bare det der, han altså ikke må med Leia ;). Han er iklædt skud og brandsikker supermands dragt.



Iceman Od -Wilmy

Danegriffs Black Beauty  alias Prinsesse Leia




Heidi og Christian kom på besøg, med sig havde de en gave til mig, dejlige hundesager, det var skønt at modtage uventede gaver, og så noget der kunne bruges til mine kære små :) De havde også Emma og Lille Trold med, hvor er han dog kær, og sikke en appetit på både mad og nuseri. 


Mad......

De sidste dages sokker fra min hånd



Sanders


Bastians 

Manden min er stadig indlagt på Horsens Sygehus, men i bedring, er oppegående og feberfri, så mon ikke han snart kommer hjem :) Han er savnet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar