mandag den 6. februar 2012

Kidnappet

I dag da vi kørte Ringo ned i kolonien, blev jeg kidnappet af min søde datter, vi skulle på genbrugstur, sagde  hun glad :) Jeg må have sukket dybt for jeg fik besked om at slå bagdelen godt til rette i sædet, og nyde varmen og turen. he he

Det gjorde jeg da også, og lidt fik jeg med hjem, man må begrænse sig når pladsen er trang, øv for det, der var bare meget jeg kunne bruge.

Bedste køb var dette garn, fyrstelig sum 15,00 kr. Der er 88 g tyndt fint, og super lækker blødt uldgarn af Mærket Zefyr Garn 3181.
Det så noget uoverskueligt ud, da det lå der og fyldte en masse :)
Vundet i nøgler er det mere overskueligt, og der kan lige blive et par fine små strømper til mig, må have lært 2 på en pind og fra tåen og op
Farven er lys beige



I går fik jeg kørt en del ting hjem fra kolonien og sorteret og smidt ud. Det er kasser og sager der blev deponeret dernede da vi flyttede fra kæmpe bolig til lille bolig :) I mellem de sager var min overlocker, den havde jeg da helt glemt, fik ikke syet det helt store på den, da flytningerne satte den almindelige hverdag på stand by. 

Desværre er trådene smuttet ud under flytningen, så den skal trådes forfra, puha kan slet ikke huske hvordan det skal gøres. Heldigvis lå manualen også i kolonien, så jeg må vel kunne læse mig til det. Gruer dog for det, har læst mange rædselsvækkende historier om netop trådning af en overlocker :(( Pas på kære naboer, kommer der en overlocker susende over hækken, er min tålmodighed sluppet op. 

2 kommentarer:

  1. jamen...Zefyr...er det ikke broderigarn??men man kan vel bruge det til hvad man vil...godt købm i hvert fald.
    Jeg ville nok ikke strikke sokker i det, det er enormt blødt....men natsokker???

    SvarSlet
  2. Jo det er broderi garn, helt enorm blødt og lægger, strikkes som tv sokker :)

    SvarSlet