lørdag den 11. februar 2012

To på en pind

To på en pind er der skrevet meget om mange steder her på nettet, og det ville jeg altså bare lære. Det kunne da ikke være så svært vel? altså for en 60 årig gammel strikkerske, der strikkede sin første nålepude i 1957.... Der tog jeg da grueligt gal, hold da op en anderledes måde at strikke på, og det gik ikke bare derud af som det plejer når jeg griber fat i strømpepindene.


 







Min datter Sussi var på biblioteket i går og hjem kom hun med en stak strikkebøger, imellem dem var minihæftet TO på én pind - fra tå til top af Lene Randorff, den nuppede jeg lige, greb en rundpind og bundter strømpegarn.

Slå op i 8 tal??? hm havde svært ved at forstå meningen, nettet er løsningen. Denne blog er bare fantastisk og der var lige netop den hjælp jeg havde brug for :) Se her vendte tilbage til den et par gange både i går og i dag :)









I morges lå mine små strømper og kaldte på mig, det er nu nu nu, du er ganske alene hjemme og der er ro i huset...
















Færdig, ikke just et par eksemplarer jeg er vildt stolt af, men færdig blev de :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar